B2C pardavimai arba kitaip – verslas, vartotojui pardavimai turi tam tikrų subtilybių.B2C sales or otherwise – business to consumer sales has certain subtilities.

B2C pardavimai, verslas vartotojui pardavimai B2C sales

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai

B2C pardavimai arba kitaip – verslas, vartotojui pardavimai turi tam tikrų subtilybių.B2C sales or otherwise – business to consumer sales has certain subtilities.

B2C pardavimai, verslas vartotojui pardavimai B2C sales

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai
b2c-pardavimai

B2C pardavimai arba kitaip – verslas, vartotojui pardavimai turi tam tikrų subtilybių. Didžioji dauguma tokių pardavimų atliekami telefonu arba tiesiog prekybos centruose, parduotuvėse. Kodėl taip yra? Todėl, jog vartotojų yra daug ir jie pavieniui perka mažomis sumomis, tačiau bendrai jie sudaro gan didelę perkamąją galią. Tad normalu, kad norint optimizuoti procesus, dažniausiai B2C pardavimai atliekami telefonu arba parduotuvėse. Žinoma, yra ir išimčių, pavyzdžiui, didelio mąsto (prabangos prekių) pardavimai. Tokiais atvejais naudojami uždari vakarėliai, rekomendacijos, asmeniniai kontaktų ratai ir pan. Tačiau tai labiau išimtiniai atvejai.
B2C pardavimai išsiskiria ir tuo, kad teisingai optimizavus skambučių centrą (atliekant pardavimus telemarketingo pagalba) galima surinkti per dieną po keliolika ar net keliasdešimt sutarčių (fizinių pardavimų), ko būtų neįmanoma padaryti susitikimų metu. Žinoma, tai galioja tik nedidelio, vidutinio užsakymo prekėms.
Dar vienas svarbus išskirtinumas – B2C pardavimai (telefoniniai arba telemarketingo) labiau taikomi prekėms, o ne paslaugoms. Kitaip tariant, aktyvūs pardavimai B2C segmente yra telefoniniai ir skirti parduoti prekes. Pasyvūs – gali būti taikomi tiek prekių, tiek paslaugų pardavimui. Pasyvius pardavimus paprastai inspiruoja reklama, įvairūs skelbimai, rekomendacijos.
Savo ruožtu mes atliekame mokymus, kaip sėkmingai daryti pardavimus B2C segmentui tiek telefonu ar telemarketingu, tiek salonuose (parduotuvėse). Ypatingai dažnas atvejis, kad salonuose ir parduotuvėse dirbantys pardavėjai- konsultantai nežino arba nemoka teisingai prieiti prie kliento, neranda būdų, kaip pasiūlyti paslaugas ar prekes asmenims, kurie ateina į saloną. O tai juk taip paprasta – tereikia trupučio mokymų ir pardavimai augtų kaip ant mielių.. Netgi tuo atveju, jeigu nežinote, kas geriau – turėti savo pardavimų komandą ar samdytis – patarsime Jums, kaip rasti efektyviausią ir optimaliausią sprendimą, leidžiantį Jums pasiekti keliamus tikslus.

Nedelskite – susisiekite su mumis ir neabejojame, jog kartu rasime sprendimus, kaip padidinti Jūsų įmonės pardavimus B2C sektoriui.

Top

Voodoosales Lyderystė

Įsivaizduokite idealią savo dieną: Jūs ateinate į darbą ir Jums nereikia žiūrėti, kaip Jūsų komandos vykdo iškeltus pardavimų tikslus.