Paslaugos

Vadovų, pardavimo ir marketingo profesionalų galvų medžioklė, pardavimų mokymai, strategija

Paslaugos

Mūsų teikiamos paslaugos susideda iš keleto segmentų. Pirmiausia, – esame galvų medžiotojų agentūra, galinti pasiūlyti itin kokybiškas galvų medžioklės, atrankų ir paieškų aukščiausios ir vidurinės grandies vadovų, pardavimo ir marketingo specialistų paslaugas. Mūsų paslaugos apima ir pilną pardavimų skyriaus darbą, pradedant strateginių planų sudarymu ar konsultacijomis, baigiant – koučingu ar tiesiog pardavimo darbuotojų atrankomis, jų “galvų medžiokle”. Pardavimai – viena svarbiausių (o daugelyje įmonių net pati svarbiausia) grandžių įmonėje, tačiau ne visąlaik jai skiriamas pakankamas dėmesys. Todėl mes, turėdami didžiulę patirtį pardavimuose, pardavimo strategijų kūrime, jų vykdyme, darbe su pardavimų komandomis, jų vadovais, pardavimo specialistų “galvų medžioklėje” – esame tam, kad padėtume mūsų klientams rasti tinkamus sprendimus.

Teikiame šias pagrindines paslaugas:

  • Aukščiausios ir vidurinės grandies direktorių, vadovų, pardavimo ir marketingo specialistų galvų medžioklė, atrankos, paieškos. Didžioji dalis mūsų surandamų darbuotojų yra “galvų medžioklės” pagalba. Žinant, kad rinkoje susiklosčiusi situacija, kai darbuotojų poreikis yra itin didelis – dažnai neužtenka pasitalpinti CV duomenų bazėje ir laukti, kol „įkris šimtai kandidatų”. Todėl mes dirbame taip: kandidatai surandami per mūsų turimą duomenų bazę, rekomendacijas, bei kitus “galvų medžioklės” šaltinius, žinant, ko tiksliai tikisi darbdavys iš potencialaus kandidato.
  • Pardavimų ir marketingo strategijų kūrimas, konsultacijos, analizės, vykdymo užtikrinimas, pardavimų efektyvumo auditas, pardavimų efektyvumo sprendimai. Viskas prasideda nuo strategijos, jos turėjimo, aiškių planų, žinojimo, kas yra už tai atsakingas, priežiūros, kontrolės ir vykdymo. Tad labai svarbu ne tik turėti pardavimų strategiją, bet ja ir vadovautis, siekiant įmonės finansinių tikslų. Dažnai nutinka taip, kad net turint strategiją, kažkas neveikia. Tam reikalingos analizės, auditas “iš šono”, kad būtų galima įvertinti ir pasiūlyti tinkamus sprendimus strategijos įgyvendinime, arba tiesiog jos keitime;
  • Pardavimų mokymai: pardavimų mokymai vadovams, pardavimų mokymai vadybininkams, pardavimų mokymai komandoms, pardavimų mokymai įmonėms, marketingo mokymai darbuotojams. Čia mokymus galima segmentuoti į kur kas detalesnį pasiskirstymą: aktyvių pardavimų mokymai, klientų aptarnavimo mokymai, slaptas pirkėjas, paslaugų pardavimo mokymai, prekių pardavimo mokymai, pardavimo telefonu mokymai, telemarketingo mokymai, pardavimo susitikimų metu mokymai ir t.t. Mokymai galimi tiek vadovams, tiek vadybininkams, pagal konkretų įmonės poreikį. Mokymai daromi vienos-dviejų dienų trukmės, pasikartojantys tam tikru periodiškumu. Kiekvienu atveju parenkami ir pasiūlomi mokymai, atitinkantys užsakovo ir jo darbuotojų lūkesčius.

Turite klausimų? O galbūt reikalinga pagalba? Susisiekite su mumis ir mes pasistengsime Jums padėti.

Top