Pardavimų mokymai

Aktyvių pardavimų mokymai

pardavimu-mokymai

Ieškote sprendimų, kaip padidinti pardavimus? Turite pardavimų komandą, tačiau nesate tikri ar ji dirba efektyviai? O galbūt neturite pardavimų komandos ir norite ją turėti, tačiau nežinote, kokie sprendimai veikia ir kaip rekomenduojama dirbti su pardavimų komanda, kad pardavimai augtų? Mes galime Jums padėti. Turime plačią pardavimų patirtį skirtingose rinkose su produktų ir paslaugų pardavimais, pardavimo komandų mokymais, pardavimo ir marketingo strategijų kūrimu, bei taktinių veiksmų įgyvendinimu pardavimuose skirtingose įmonėse. Todėl esame tikri, kad rasime sprendimus, kurie leis Jūsų įmonei pasiekti aukštesnių rezultatų. Pas mus atliekami šie pardavimų mokymai:

  • Aktyvių pardavimų mokymai. Tai mokymai, kurių metu gilinamos aktyvių pardavimų telefonu arba susitikimų metu žinios, gaunami patarimai, kaip identifikuoti arba sukurti klientui poreikį įsigyti konkrečias prekes ar paslaugas, kaip paskatinti klientą greičiau priimti sprendimą. Aptariamas ir simuliuojamas pilnas pardavimo procesas.
  • Klientų aptarnavimo mokymai. Tai mokymai, kurių metu padedame gilinti klientų aptarnavimą, aptariame ir padedame išgryninti klientų aptarnavimo standartus, padedame suprasti, kokių tipų yra klientai ir kaip geriau su jais dirbti, kad klientai liktų patenkinti. Simuliuojame ir mokomės įvairių klientų aptarnavimo situacijų, kurios padeda sėkmingai aptarnauti klientus, kad jie išeitų laimingi ir rekomenduotų paslaugas ar prekes savo draugams ir pažįstamiems.
  • Derybų mokymai. Sakoma, kad derybos prasideda tada, kai pardavimas atliekamas ne iki galo kokybiškai. Tačiau, kad ir kaip bebūtų, pardavimuose derybos paprastai yra neišvengiamas procesas. Tad joms pasiruošti būtina, kad įvyktų galutinis susitarimas. Derybų mokymų metu išgryniname ir simuliuojame įvairias situacijas, leidžiančias įgyti praktinių ir teorinių žinių, kad Jūsų derybos būtų sėkmingos.
  • Telemarketingo (pardavimų telefonu) mokymai. Parduoti telefonu prekes ar paslaugas yra kur kas sudėtingiau nei susitikimo metu. Tačiau turint reikiamas žinias ir patirtis, pardavimai telefonu gali sutaupyti Jūsų laiką, nes bendraujant su klientais telefonu galima atlikti kur kas daugiau potencialių pokalbių ir pardavimų. Žinoma priklausomai nuo to ką ir kam parduodate, nes jeigu tai dideli arba specifiniai pardavimai, tokiu atveju būtinas klientų vizitavimas. Pardavimų telefonu metu analizuojame klaidas, aptariame pardavimų proceso eigą, duodame konkrečius praktinius patarimus, kas yra svarbu bei kaip pasiekti konkrečius asmenis, kurie priima sprendimą pirkti. 
  • Paslaugų pardavimo mokymai. Parduoti paslaugas yra kur kas sudėtingiau nei parduoti prekes. Tai yra dėl paslaugų neapčiuopiamumo. Dažnai paslaugas parduodant naudojame kur kas daugiau emocijų, sėkmės istorijų, rekomendacijų. Šių mokymų dėka simuliuojame ir patariame, kaip sėkmingai parduoti paslaugas, į ką atkreipti dėmesį, kokie galimi klientų tipai ir kaip su jais dirbti. 
  • Prekių pardavimo mokymai. Parduoti prekes lengviau nei paslaugas, tačiau yra daug papildomų galimybių, kurių dėka galite parduoti greičiau, efektyviau ir daugiau. Išnaudojant visas prekių pardavimo subtilybes (brandsense teorija) bei apjungiant jas su pardavimų, derybų, vizualaus pristatymo žiniomis, galima pasiekti puikių rezultatų. Tokių mokymų dėka padedame išgryninti situacijas ir duodame aiškius patarimus, kaip parduoti daugiau ir efektyviau.
  • Eksporto pardavimų mokymai. Eksporte galioja tam tikros savitos taisyklės, kurių nėra vietinėje rinkoje. Pirmiausia, tai kultūriniai aspektai. Tada kanalai ir būdai, kaip sėkmingai atlikti tokio pobūdžio pardavimus. Ir tik po to – pardavimų procesas, eiga, žinios. Visa tai aptariame ir simuliuojame tokių mokymų eigoje. 
  • E-komercijos pardavimų mokymai. Elektroninė komercija – paskutiniu metu labai populiarus pardavimų būdas. Tačiau ne visi išnaudoja visas galimas priemones ir būdus, kad parduotų daugiau. Mes mokome nuo techninių dalykų (SEO, Produktų sukėlimo, platformų pasirinkimo) iki klientų aptarnavimo elektroninėje komercijoje būdų ir akcentų. 
  • Sprendimų pardavimo mokymai. Parduoti sprendimą kur kas sudėtingiau nei tiesiog prekę ar paslaugą. Tad sprendimų pardavimas reikalauja ne tik gerų pardavimo proceso įgūdžių, klientų tipų suvokimo, bet ir platesnio vaizdo, informacijos apjungimo, įvairiausių sudėtingesnių skaičiavimų ir alternatyvų. Tokių mokymų dėka padedame suprasti skirtumus ir pagrindinius akcentus, būtinus sėkmingam sprendimų pardavimui.
  • Projektinių pardavimų mokymai. Projektiniai – tai pardavimai turintys panašumo į sprendimų pardavimus. Tik čia dažnai yra ilgalaikis bendradarbiavimas ir pokyčiai vykdymo eigoje. Tad projektiniai pardavimai reikalauja labai detalaus techninio suvokimo, skaičiavimų, įsigilinimo į procesus. Tokie pardavimai užtrunka bene ilgiausiai, tačiau jų generuojama nauda ir vertė, taipogi, viena didžiausių. 
  • Komandos formavimo mokymai. Norint pasiekti aukštų rezultatų pardavimuose neužtenka būti vienišiems vilkams. Svarbu dirbti komandoje, turėti aiškius bendrus tikslus, padėti vieni kitiems, na, ir be abejo, pasitikėti savo komanda, jos nariais. Komandos formavimo mokymų dėka komandos tampa atviresnės, labiau užgrūdintos bei pasitikinčios vienos kitomis. 
  • Mažmeninės prekybos (retail) mokymai. Tai – dažniausiai klientų aptarnavimas. Tokio tipo mokymų dėka pardavimų žmonės įgyja daugiau patirties klientų aptarnavime, bendravime su žmonėmis, supranta, kokių klaidų nedaryti bei kaip sėkmingai parduoti daugiau. Šie mokymai apima ir pripardaviminius procesus (cross sell/ upsell sprendimai).
  • Susitikimų su klientais pardavimų mokymai (field sales). Suderinti susitikimą su klientu, taipogi, savotiškas pardavimas. Reikia turėti tam tikrų žinių, užduoti reikiamus klausimus, pateikti reikiamas naudas, kad potencialus klientas norėtų skirti laiko susitikimui. Kaip bendrauti su klientais, kaip juos įtikinti, kokius užduoti klausimus ir daugybę kitų plonybių mokomės ir aptariame mokymų metu. 
  • B2B mokymai. Pardavimai verslui – visąlaik žavi tuom, kad turi būti savo srities profesionalas. Verslas vertina vertę, kainą, kokybę. Žinoma, tokiuose pardavimuose taipogi veikia emocijos, santykis, pažintys, rekomendacijos. Tačiau būtina labai gerai žinoti pardavimo procesą, būti pasiruošus profesionaliai diskusijai ir argumentacijai. Padedame tobulinti pardavimų verslui žinias ir įgūdžius, simuliuojame situacijas, analizuojame procesus. 
  • B2C mokymai. Pardavimais fiziniams asmenims yra gerokai paprastesni nei juridiniams. Fiziniams asmenims labiau veikia emocijos, atkaklumas, įtikinėjimas. Norint parduoti fiziniam asmeniui būtina greitai sukurti pasitikėjimą. Tokių mokymų eigoje modeliuojame reikiamas situacijas, pardavimų procesą, patariame, kokias prekes ar paslaugas, kaip pardavinėti ir kokių rezultatų galima tikėtis. 
  • B2G mokymai. Manote užtenka būti kažkurioje viešųjų pirkimų duomenų bazėje, mokėti pildyti reikiamus dokumentus ir Jūs esate sėkmingas pardavėjas? Tikrai ne, nes didžioji dalis viešųjų pirkimų įvyksta iki tol, kol būna viešai paskelbti konkursai ir retais atvejais konkurso nugalėtojas tampa kitas, ne tas, kuris turėjo santykį iki konkurso paskelbimo. Savo ruožtu mokome ir aptariame plonybes, į kurias būtina atkreipti dėmesį, siekiant laimėti viešuosius konkursus. 

Mes įsitikinę, kad norint gerai parduoti prekes ar paslaugas, reikia kasdien tobulinti pardavimų žinias ir įgūdžius. Kiekvienas susitikimas su klientu yra tarsi nauji pardavimų mokymai. Tačiau tokie pardavimų mokymai gali būti “skausmingi” įmonei, jei žmogus bando parduoti prekę ar paslaugą neturėdamas bent vidutinių įgūdžių pardavimuose. Mūsų siūlomi pardavimų mokymai leidžia praplėsti turimas žinias, išmokti papildomų pardavimų “triukų”, suvokti, kaip galima parduoti “kitaip”, na, ir be abejo, gauti papildomos motyvacijos kasdieniame darbe.

VoodooSales pardavimų mokymai pasižymi stipria praktine dalimi, analize ir adaptacija konkrečiam klientui pagal jo rinkos specifiką. Paprastai rinkoje yra nemažai teoretikų, kurie prisiskaitę knygų arba kažkada darę pardavimus prieš X metų, moko kitus, patys jau ne visai dirbdami pardavimuose. Tokie pardavimų mokymai gal ir efektyvūs, tačiau kur kas mažiau atneša naudos nei tie mokymai, kai gaunate pilną informaciją ir patarimus iš žmonių, kurie yra pardavimų praktikai, dirbantys ir dirbę pardavimuose daug metų ir patys bendraujantys su klientais, nebijantys kartu su mokomais darbuotojais nuvažiuoti į susitikimus ir parodyti įvairias pardavimų technikas realiuose susitikimuose ar telefoninių pokalbių metu.

Pardavimų mokymai galimi tiek didelėms pardavimų komandoms (masiniai), tiek asmeniniai (koučingo pagrindais). Pardavimų mokymai organizuojami tiek vadybininkams, tiek vadovams, priklausomai nuo esamos rinkos padėties ir situacijos.

Pardavimų mokymai vadybininkams paprastai leidžia jiems patobulinti savo pardavimų žinias, kiekybinius rodiklius, įgyti daugiau pasitikėjimo, suvokimo, užtvirtinti teisingą pardavimo ciklo naudojimą pardavimo metu. Pardavimų mokymai vadovams yra labiau orientuoti į darbą su vadybininkais, darbo su vadybininkais analizę, vietas, kurios gali būti koreguotinos tam, kad pardavimų vadovai pasiektų aukštesnių rezultatų su savo komandomis. Pardavimų mokymai pardavimų vadovams yra labiau analizės, patariamojo pobūdžio, leidžiančio identifikuoti situacijas “iš šono” ir priimti tinkamus sprendimus, kad rezultatai pasikeistų teigiama linkme. Pardavimų mokymų metu daromos įvairios vidinės treniruotės, analizuojami telefoniniai pokalbiai su klientais, analizuojami pardavimų pokalbiai susitikimų metu, peržiūrimas visas pardavimo procesas, duodami siūlymai korekcijoms, suteikiamas aiškus grįžtamasis ryšys. Kiekvienu atveju pardavimų mokymai leidžia tiek darbuotojui kitaip pažvelgti į save, tiek vadovui pamatyti darbuotojo neatrastas galimybes bei labiau atsiskleisti, tiek pačiam vadovui pamatyti, kur gali dirbti kitaip, kad darbuotojai pasiektų aukštesnių rezultatų.

Spauskite čia,

užpildykite formą ir mes su Jumis susisieksime, kad aptarti Jums tinkamus sprendimus. Arba tiesiog paskambinkite mums kontaktuose nurodytais numeriais.

Top