Pardavimų strategija – tai tokia pat strategija kaip ir įmonės valdymo, marketingo ar finansų.Sales strategy - it's the same strategy as the company's management, marketing or finance.

Pardavimų strategijaSales strategy

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai

Pardavimų strategija – tai tokia pat strategija kaip ir įmonės valdymo, marketingo ar finansų.Sales strategy - it's the same strategy as the company's management, marketing or finance.

Pardavimų strategijaSales strategy

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai
pardavimu-strategija

Pardavimų strategija – tai tokia pat strategija kaip ir įmonės valdymo, marketingo ar finansų. Didžioji dauguma įmonių, deja, bet pardavimų strategijos neturi ne tik užrašytos popieriuje ar kompiuteryje, bet ir dažnai jos nebūna net pas vadovą galvoje. Tokiais atvejais labai dažnai įmonė blaškosi tarp įvairių klientų segmentų, pardavimo modelių, regionų, vietovių ir dažniausiai vis tiek nepasiekia aukštų pardavimo rezultatų. Aiški, rašytinė pardavimų strategija leidžia ne tik vadovui žinoti, kuria linkme juda ir turi judėti įmonės pardavimai, bet ir pagrindiniams įmonės darbuotojams. Jeigu remtis tyrimais, tik 1 iš 10 įmonių turi rašytinę pardavimų strategiją. Net ir tais atvejais, jei pardavimų strategija yra, dažnai ne visi žino, kaip jie turi būti įtraukti į procesą, kad pardavimai įmonėje funkcionuotų teisingai ir kuo jie turėtų prisidėti prie aiškios pardavimų strategijos vykdymo užtikrinimo. Pardavimų strategija- tai yra planas veiksmų, kaip bus siekiami konkretūs tikslai. Joje turi būti aiškiai numatyta ir apibrėžta, kiek turi būti susitikimų su klientais, kiek skambučių, kiek laiko skiriama naujiems klientams, esamų klientų priežiūrai, kaip bus išlaikomas esamų klientų lojalumas ir kiti veiksniai, lemiantys pardavimus ir klientų išlaikymą.

Aiški pardavimų strategija leidžia įmonei sekti ir žinoti, ar nenukrypstama nuo tikslų, kurie keliami darbuotojams ir rezultatams pasiekti, o esant reikalui juos galima koreguoti tam, kad rezultatai būtų tinkami. Privalumas ir tas, jog darbuotojai, aiškiai žinodami savo vaidmenį, gali prisidėti prie įmonės pardavimų efektyvinimo ir didesnių rezultatų pasiekimo. Žinoma, kai dirba visa komanda bendro tikslo link – didesnių pardavimų,  tai tampa tarsi komandinis žaidimas ar hobis, kur visiems priemonės ir tikslai yra aiškūs, vieni kitiems padeda, o ne trukdo siekti rezultatų

Jeigu nesate tikri, ar jūsų pardavimų strategija veikia, ar nežinote, kaip užtikrinti jos efektyvumą (ar tuo labiau, jei neturite jos apskirtai), susisiekite su mumis ir mes padėsime išgryninti pardavimų strategiją drauge pagal Jūsų įmonės situaciją, keliamus tikslus ir turimus resursus bei konsultuosime sėkmingos pardavimų strategijos įgyvendinimo ir užtikrinimo klausimais.

Top

Voodoosales Lyderystė

Įsivaizduokite idealią savo dieną: Jūs ateinate į darbą ir Jums nereikia žiūrėti, kaip Jūsų komandos vykdo iškeltus pardavimų tikslus.