Telemarketingas daug kam asocijuojasi su pardavimais telefonu. For many people telemarketing is associated with the sales on the phone.

TelemarketingasTelemarketing

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai

Telemarketingas daug kam asocijuojasi su pardavimais telefonu. For many people telemarketing is associated with the sales on the phone.

TelemarketingasTelemarketing

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai
telemarketingas

Telemarketingas daug kam asocijuojasi su pardavimais telefonu. Žinoma, ir turėtų, kadangi dauguma savybių su pardavimų telefonu, tuo labiau, kad telemarketingas atliekamas telefonu. Pagrindiniai skirtumai telemarketinge yra tie, kad čia dažniausiai dirba pardavėjai, kurie nelabai išsamiai žino apie produktus ir paslaugas, kurias bando parduoti. Jiems parašomi įvairūs skriptai ir remiantis skriptais telemarketingo vadybininkai privalo kalbėtis su potencialiais klientais.
Telemarketingas gali būti išnaudojamas ne tik pardavimams, bet ir susitikimų su klientais organizavimui. Dažniausiai susitikimai su klientais būna kur kas efektyvesni, jeigu pirmas žingsnis padaromas būtent pokalbio telemarketingo metu. Tačiau negalima nuvertinti ir telemarketingo kaip pardavimų kanalo. Jeigu pažiūrėjus rinkoje egzistuojančius sėkmingus telemarketingo pavyzdžius, galime pastebėti tokius gigantus kaip “TopShop” ar telekomunikacijos paslaugas teikiančias bendroves, kurios labai sėkmingai išnaudodamos telemarketingo vadybininkų paslaugas daro didžiulius pardavimus. Neabejojame, kad žinote, jog telemarketingą geriausia naudoti būtent mažesniems pardavimams fiziniams asmenims arba susitikimų organizavimui/planavimui verslo segmente.
Dažniausios telemarketingo daromos klaidos pardavimuose yra per maža žmonių kompetencija ir per mažas įsitraukimas į projektus ar paslaugas, kurias parduoda. Lietuvoje yra susiklosčiusi situacija, jog telemarketinge dažnai dirba studentai ar kiti mažesnę darbo patirtį ir kompetenciją turintys asmenys, kurių paslaugas telemarketingo centrai gali nusipirkti pigiau. Todėl labai svarbu klientui užsisakius telemarketingo paslaugas dažnai stebėti ir audituoti pokalbius bei esant netinkamiems pardavimams reikalauti papildomų paslaugos mokymų darbuotojams ar net kitos komandos, nes gal esama komanda turi per mažą patirtį ir kompetenciją konkretiems pardavimams vykdyti.
Mūsų atliekami mokymai telemarketingo komandoms leidžia lengviau ir greičiau perprasti produktų pardavimo subtilybes bei leidžia sėkmingiau parduoti paslaugas. Atliekame mokymus, auditą ir treniruotes tiek telemarketingo centrams, tiek lokaliai įmonėms, kurios turi ar bando daryti pardavimus naudodami telemarketingo metodą.

Top

Voodoosales Lyderystė

Įsivaizduokite idealią savo dieną: Jūs ateinate į darbą ir Jums nereikia žiūrėti, kaip Jūsų komandos vykdo iškeltus pardavimų tikslus.