B2B (verslas-verslui) pardavimai turi tam tikrą specifiką. Visi, dirbantys pardavimuose daugiau nei kelerius metus, B2B sferos pardavimo specifikas dažniausiai žino. Tačiau, kad ir kaip bebūtų, prisiminti svarbiausius aspektus, manome, jog tikrai bus verta.
Visų pirma, B2B pardavimai išsiskiria tuo, kad čia veikia taisyklė “Žmogus perka žmogų”. Nors atrodytų, jog turėtų būti priešingai, nes B2B pardavimai yra būtent verslo pardavimai, tačiau šio segmento sandėriai dažniausiai yra didelių sumų. O kaip parduoti dideles sumas? Tikrai ne telemarketingo būdu. Telemarketingo būdu galima parduoti mažas sumas arba jau esamiems klientams, kurie labai pasitiki Jumis, ir padaryti atitinkamus ekstra pripardavimus. Tačiau jeigu kalbama apie tikruosius B2B pardavimus, kur vaikšto dideli pardavimų kontraktai, kur keletą kartų reikia susitikti su potencialiu klientu, kad jis apsispręstų pirkti iš tavęs ar ne, gan didelę įtaką daro žmogus, pristatantis produktą ar paslaugą.
Kitas svarbus B2B pardavimų aspektas yra įvaizdis rinkoje. Jeigu įmonė, kuri neturi įvaizdžio rinkoje, bando parduoti savo prekes ar paslaugas kitoms įmonėms, labai tikėtina, kad pardavimai strigs, nes jei nėra įvaizdžio, nėra ir pasitikėjimo. B2B pardavimams įtakos turi ir asmeninis ryšys su klientu. Jeigu asmeninio ryšio su klientu nėra, tikėtina, jog B2B pardavimai užtruks gerokai ilgiau nei įprastai, nes B2B pardavimuose labai svarbus pasitikėjimas. Taip pat B2B pardavimuose labai svarbios ir pardavimų atstovo detalės: kaip kalba, kaip yra apsirengęs, kokias prezentacijas naudoja, ar turi reikiamos patirties projektuose, kuriuos pristato ir pan. Nereikia pamiršti net mažiausių smulkmenų, tokių, kaip verslo dovanos. B2B pardavimuose jos ypatingai svarbios, nes žmogus, kuriam duodate verslo dovaną, dažniausiai yra tiesiog samdomas darbuotojas, tad gavęs ją, jis lengviau priima sprendimą įsigyti iš Jūsų prekes ar paslaugas vien dėl to, jog jis moka ne savo, o įmonės pinigais.
Be to, B2B pardavimuose svarbus ir partnerių tinklas. Kiekvienas partneris yra tarsi Jūsų potencialus klientas ateityje arba asmuo, galintis Jūsų veiklą rekomenduoti kitiems, tad jeigu tik turite galimybę, plėskite partnerių tinklą.
B2B pardavimuose labai svarbu atlikti paslaugas ir popardaviminį aptarnavimą kokybiškai, nes jei klientas yra patenkintas, jis gali iš Jūsų nupirkti kur kas daugiau ar rekomenduoti savo partneriams, kas nesunkiai Jums leis išplėsti savo klientų ratą.
Jeigu norite išmokti ar patobulinti visas B2B pardavimo specifikas – susisiekite su mumis ir mes padėsime Jums pasiekti daugiau B2B pardavimuose.