Klientų aptarnavimo mokymai

Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimo mokymai leimokymai-vadovamsdžia ne tik pagilinti turimas žinias ar prisiminti tam tikras pamirštas tiesas, bet ir išgirsti naujienas bei tendencijas, nes rinka nestovi vietoje ir kaskart atsiranda papildomų galimybių klientus aptarnauti profesionaliau bei didinti efektyvumą. Tinkamai aptarnautas klientas parekomenduos paslaugas arba prekes, kurias pirko, savo draugams bei pažįstamiems, tuo tarpu klientas, kuris buvo netinkamai aptarnautas, ne tik kad neparekomenduos, bet didelė tikimybė, kad dar ir skundą gali parašyti viešoje erdvėje apie tai, kokia buvo jo patirtis konkrečioje įmonėje.

Kaip žinia, turėti klientų nori visos veikiančios ir pelną planuojančios įmonės, o būdų, kaip pritraukti klientus, taipogi, yra keletas.

Vieni klientai kreipiasi elektroniniu laišku, kiti paskambina, treti, galbūt, ateina į prekybos vietą, ketvirti parašo per „chat“ ar „messengerį“. Vieni klientai jau aiškiai žino, ko nori, kiti visiškai nežino ir jiems dar reikia suformuoti konkretų poreikį. Viskas priklauso nuo to, kokio pobūdžio ir kokiam segmentui prekes ar paslaugas teikiate. Tačiau, klientai nėra vienodi kaip ir prekės ar paslaugos, kurias pardavinėja skirtingos įmonės. Klientus ir jų poreikius, taipogi, galima skaidyti į keletą ar net kelioliką skirtingų tipažų ir kiekvienam tų tipažų būtini skirtingi patarimai ir rekomendacijos, kaip efektyviau dirbti su jais ir atlikti ne tik pardavimus, bet ir pasiūlyti papildomus sprendimus, kurie išspręstų klientų poreikius ir problemas.

Tikslas, dėl ko kreipiasi klientas į Jus, vėlgi, gali būti skirtingas: tai gali būti potencialiai naujas klientas, kuris domisi Jūsų teikiamomis paslaugomis ar prekėmis, o gal tai esamas klientas, kuris nori užsisakyti papildomai arba tai esamas klientas, kuris susidūrė su problema, yra nepatenkintas ir nori ją kuo greičiau išspręsti. Kiekvienu atveju elgiamės kiek skirtingai, bet galutinis tikslas identiškas – patenkinti klientą ir padaryti, kad jis norėtų pas mus sugrįžti, tiesa?

Kad ir kaip bebūtų, yra tam tikri klientų aptarnavimo standartai, rekomendacijos, reikalavimai, patarimai, kurių būtina laikytis norint sėkmingai ne tik aptarnauti klientus, bet ir juos išlaikyti tolimesniems pardavimams ar netgi parduoti daugiau.

Rinkoje yra nemažai atvejų, kai įmonės turi įsidiegusios klientų aptarnavimo standartą, tačiau klientai vis viena aptarnaujami paviršutiniškai. Kodėl taip nutinka? Neužtenka tik turėti aprašymą. Reikia stebėti darbuotojus, mokyti juos, patarti, kelti tikslus, atlikti slapto pirkėjo tyrimus, na, ir papildomai dirbti su klientų aptarnavimo darbuotojais, nes žmonės, kad ir kaip bebūtų, per kažkiek laiko tam tikrus „savaime suprantamus“ dalykus pamiršta arba tiesiog jie jiems yra nepriimtini dirbant su klientais.

Tačiau ar įmonei naudinga, kai darbuotojai daro savaip arba nesiekia maksimaliai aukšto kliento aptarnavimo? Žinoma, kad ne, nes taip prarandami ne tik galimi pardavimai ir pelnas, bet ir daroma žala įmonės įvaizdžiui ir ateities rezultatams.

Tad klientų aptarnavimo mokymai yra neišvengiama investicija į darbuotojus ir jų tobulėjimą, norint siekti aukštų rezultatų ir išlaikyti klientus bei patenkinti juos.

VoodooSales komanda turi didelę patirtį dirbant su skirtingų tipų ir kultūrų klientais, jų aptarnavimu tiek verslo, tiek fizinių asmenų klientų aptarnavime, mokymų vedime, tikslų nustatyme ir jų tolimesniame efektyvumo užtikrinime. Savo ruožtu esame tikri, kad mūsų vedami klientų aptarnavimo mokymai būtų ne tik naudingi Jūsų įmonei ir darbuotojams, bet ir įtraukiantys, duodantys konkrečius pavyzdžius, analizes ir siūlymus, kaip ateityje dirbti efektyviau.

Jeigu svarstote apie klientų aptarnavimo mokymus – nedvejokite – susisiekite su mumis ir mes atsakysime Jums į Jūsų rūpimus klausimus bei pasiūlysime Jūsų įmonei labiausiai tinkamus klientų aptarnavimo mokymus ir programą, leisiančią efektyviau dirbti ateityje.

Top