„Kaip parduoti paslaugą?“ – dažnai šis klausimas kyla tiems, kurie planuoja eiti dirbti pardavimuose paslaugų sektoriuje. „Kaip profesionaliai parduoti paslaugą?“ – toks klausimas kyla tiems, kurie jau dirba su paslaugų pardavimais ir supranta, kad paslaugų pardavimas skiriasi nuo prekių pardavimo. Taigi, teisingą paslaugos pardavimą lemia keletas veiksnių.
Pirmiausia, reikia nepamiršti, jog paslauga yra neapčiuopiamas darinys. O tai reiškia, kad parduodant paslaugą klientas perka ne ją, o žmogų, kuris tą paslaugą parduoda. Įsivertinant tai, kad iš tikro perkamas žmogus, o ne paslauga , verta pamąstyti, kokį žmogų Jūs norėtumėte pirkti: kaip jis turėtų atrodyti, kaip turėtų elgtis. Kai parduodate paslaugą, pirmiausia pirkėjas tą paslaugą mato Jumyse. O tai reiškia, jog turite atrodyti nepriekaištingai, elgtis nepriekaištingai. Tik taip sukursite įvaizdį, kad paslauga, kurią parduodate, klientui bus naudinga.
Kitas veiksnys, įtakojantis atsakymą į klausimą “kaip parduoti paslaugą” yra tai, ar paslaugą norite parduoti verslui, ar privačiam asmeniui.
Dar vienas veiksnys, lemiantis paslaugos pardavimą, yra tai, ar paslauga yra didelės vertės, ar mažos, nes jeigu tai mažos vertės paslauga, ją galite bandyti parduoti ir telefonu, o jeigu tai didelės vertės paslauga – vienareikšmiškai teks važiuoti į susitikimą.
Galų gale, paslaugos pardavimus lemia ir tai, kokias mokate kurti istorijas ir kokie yra prieš tai Jūsų parduotų paslaugų rezultatai kitiems pirkėjams. Kitaip tariant, parduodant paslaugą labai svarbu sėkmingos paslaugos įgyvendinimo istorijos ir rekomendacijos, ypač jeigu paslauga yra didelės apimties ir kainuoja ne kelis šimtus eurų.
Žinoma, turime ir daugiau patarimų, kaip parduoti paslaugas, tačiau norėtume jomis pasidalinti su Jumis tada, kai susisieksite su mumis ir užsisakysite mūsų teikiamas paslaugas – mokymus – “kaip parduoti paslaugą”. Esame tikri, jog mūsų mokymai leis Jums Jūsų paslaugas parduoti brangiau, kokybiškiau ir su didesniu pasitikėjimu.