Kaip parduoti prekę?

Prekių pardavimo ypatumai

by Dev

by Dev
kaip-parduoti-preke

„Kaip parduoti prekę/produktą?“ – dažnai šis klausimas kyla tiems, kurie planuoja eiti dirbti su pardavimais prekių/produktų sektoriuje. Taigi, kaip sėkmingai parduoti prekę/produktą? Kokios yra svarbiausios savybės? Į ką reikia atkreipti dėmesį?

Parduodant prekę/produktą galioja tam tikras pardavimo ciklas (sandara) su daugybę sudėtinių dalių. Parduodant prekę privalumas yra tai, jog prekę galima pačiupinėti, paliesti, tad pardavimo procesas yra kur kas lengvesnis nei parduodant paslaugą, todėl dažnai pardavimo specialistai prieš tai dirbę su paslaugų pardavimais, nesunkiai perpranta prekių pardavimo subtilybes.

Parduodant prekę vienas iš svarbesnių kriterijų yra duoti ją paliesti/pasimatuoti/išbandyti. Taip, jeigu prekė yra kokybiška, inovatyvi – tikimybės parduoti ją gerokai padidėja.

Parduodant prekę galima taikyti “brandsense” teoriją. T.y. visų įmanomų pojučių teoriją, – taip vartotojui kur kas lengviau galima įpiršti reikiamą produktą. Pajausk, pamatyk, užuosk, išgirsk, paragauk. Žinoma, turbūt nedaug yra prekių, kurioms galite taikyti visus penkis sudedamuosius “brandsense” teorijos darinius, tačiau kuo daugiau jų panaudosite ir vienaip ar kitaip susiesite su parduodama preke – tuo lengviau galėsite ją parduoti.

Labai svarbu, kokią prekę pardavinėjate ir kas yra tikslinė auditorija. Nes nuo to priklauso, kurie veiksniai yra lemiantys klientų, planuojančių įsigyti prekes, veiksmus pirkti. Pavyzdžiui, automobilių gamintojai turi apsirašę pilną metodologiją, kaip turi būti apšviesti automobiliai salone, kad jie “blizgėtų”, koks kvapas turi kvepėti juose, kokiu keliu Jums važiuoti atliekant bandomąjį vairavimą (jeigu važiuojate kartu su automobilių atstovu), kokia muzika turi groti vienu ar kitu atveju važiuojant, kurias technines ir funkcines savybes verta akcentuoti ir daugybę kitų sudedamųjų dalių, lemiančių sėkmingą pardavimą.

O kur dar visi “triukai” prekybos centruose, pavyzdžiui rūbų parduotuvėse – jūsų pasirinkto rūbo paėmimas ir nunešimas prie kasos, vien tam, kad nepersigalvotumėte… Juk visa tai daroma tik tam, kad įvyktų pardavimas.
Nereikia pamiršti ir aktyvių pardavimų. Čia galioja dar kitos taisyklės, kurių rekomenduotina laikytis, norint pasiekti sėkmingų rezultatų. Pirmiausia, verta įsivertinti, kokio tai dydžio produktai: dideli ar maži, nes vienu atveju verta juos pardavinėti telefonu, kitu atveju – susitikimų metu. Žinoma, tam tikrais atvejais net mažiems pardavimams taikoma susitikimų su klientais taktika, o tam tikrais – skambučių ar telemarketingo pardavimo modelis, norint parduoti didesnėmis sumomis, bet visais atvejais prieš tai įsivertinama, ištestuojama, sukuriama pardavimo strategija.

Labai svarbu ir tai, kam prekę/produktą bandote parduoti: fiziniams asmenims ar įmonėms. Taipogi svarbu, ar tai didmeninė ar mažmeninė prekyba. Nes kiekvienu atveju taikomos kitokios pardavimo strategijos ir taktikos sėkmingam pardavimui užtikrinti.

Patarimų, kaip parduoti turime kur kas daugiau. Atliekame ne tik mokymus ar koučingą, bet ir padedame sukurti pardavimų strategijas, taktinius veiksmus, konsultuojame sėkmingų pardavimų vykdymo klausimais. Esame tikri, jog mūsų žinios ir siūlymai leis Jums Jūsų prekes parduoti brangiau, kokybiškiau ir su didesniu pasitikėjimu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Top