Pardavimai telefonu – tai būdas greičiau parduoti paslaugas nei susitikimų metu.Telesales - is a way to quickly sell services or organize meetings.

Pardavimai telefonuTelesales

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai

Pardavimai telefonu – tai būdas greičiau parduoti paslaugas nei susitikimų metu.Telesales - is a way to quickly sell services or organize meetings.

Pardavimai telefonuTelesales

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai
pardavimai-telefonu

Pardavimai telefonu – tai būdas greičiau parduoti paslaugas nei susitikimų metu. Paprastai per dieną galima turėti 4-7 susitikimus su klientais, o telefonu galima pakalbėti su 20-50 ar net daugiau klientų, priklausomai nuo pokalbio trukmės. Kitaip tariant, pardavimai telefonu (jeigu jie yra sėkmingi) gali būti kur kas efektyvesni nei pardavimai susitikimų metu. Pardavimai telefonu dažniausiai yra riboto užsakymo dydžio, nes telefonu kur kas sudėtingiau parduoti didelėmis sumomis. Pardavimai telefonu dažniausiai naudojami kaip įžanginiai pardavimai, kurių metu nesiekiama parduoti didelėmis sumomis arba tada, kai jau klientas žino ir pažįsta įmonę, kuri yra suteikusi paslaugą (pripardavimams). Pardavimai telefonu tinka tiek B2B, tiek B2C rinkos segmentams. Jie reikalauja kelių svarbių taisyklių, kurių būtina laikytis:

  • Prisistatykite vardu ir pavarde – taip sukursite didesnį pasitikėjimą;
  • Būtinai paklauskite, ar klientas gali šiuo metu kalbėti su Jumis, jeigu negali, susiderinkite kitą laiką, kada galėsite pabendrauti. Nekalbėkite, jei klientas neturi laiko arba sako, kad “minutei”. Taip dažniausiai tik sugadinamas pardavimas.
  • Idealiu atveju paprašykite, kad klientas galėtų prisėsti prie kompiuterio vien tam, jog gyvai “online” galėtumėte parodyti prekes/paslaugas, kurias atstovaujate. Jeigu klientas negali prisėsti prie kompiuterio, geriau pardavimo pokalbio netęskite ir susiderinkite laiką, kada galėsite pasikalbėti, nes vaizdu perduodama informacija pasiekia kur kas daugiau nei žodžiu.
  • Turite klientą sudominti per pirmas kelias minutes, nes jeigu to nesugebėsite padaryti, pokalbis nutrūks labai greitai. Tad privalote būti išradingi ir kūrybingi prisistatant bei užduodant tikslingus klausimus klientui.
  • Nebandykite telefonu parduoti brangios produkcijos ar paslaugų, nes kliento nesudominsite. Idealiu atveju brangioms prekėms ar paslaugoms pardavimą telefonu galite išnaudoti kaip kanalą susiderinti susitikimą su klientu ir pristatyti norimą produkciją F2F.

Pateikėme tik keletą svarbių pardavimų telefonu aspektų. Kur kas daugiau sužinosite, jeigu susisieksite su mumis ir užsisakysite pardavimų telefonu mokymus ar koučingą, kurių metu pateiksime praktinius patarimus ir siūlymus, kaip pasiekti aukštus rezultatus.

Top

Voodoosales Lyderystė

Įsivaizduokite idealią savo dieną: Jūs ateinate į darbą ir Jums nereikia žiūrėti, kaip Jūsų komandos vykdo iškeltus pardavimų tikslus.