Specializuojamės išskirtinai Vadovų, pardavimų ir marketingo specialistų paieškomis, galvų medžiokle (headhuntingu).We specialize exclusively in Executive, sales and marketing staff recruitment, selection and headhunting.

Vadovų, pardavimo ir marketingo specialistų paieška, atranka, galvų medžioklė, headhuntingasExecutive, sales and marketing specialists search, selection, headhunting

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai

Specializuojamės išskirtinai Vadovų, pardavimų ir marketingo specialistų paieškomis, galvų medžiokle (headhuntingu).We specialize exclusively in Executive, sales and marketing staff recruitment, selection and headhunting.

Vadovų, pardavimo ir marketingo specialistų paieška, atranka, galvų medžioklė, headhuntingasExecutive, sales and marketing specialists search, selection, headhunting

B2C-pardavimai
Patarimai
Pardavimai-telefonu
Pardavimu-strategija
B2B-pardavimai
Apie-Mus
Pardavimu-vadybininko-atlyginimas
Pardavimai
personalo-darbuotoju-atranka

Specializuojamės išskirtinai Vadovų, pardavimų ir marketingo darbuotojų paieškomis, atrankomis ir “headhuntingu” (galvų medžiokle). Tam, kad atrinkti gerą vadovą ar pardavimų, marketingo specialistą, tinkantį dirbti konkrečioje įmonėje, reikia atlikti daug pirminių paruošiamųjų darbų. Pirmiausia, susitinkame su įmonės atstovais, atliekame giluminius interviu, išsiaiškiname, ko tikisi įmonės atstovai iš potencialaus kandidato, kokios savybės, jų manymu, yra svarbiausios, kas siūloma kandidatui, kokios vertybės puoselėjamos įmonėje, kokie keliami tikslai potencialiam vadovui, projektų vadovui ar vadybininkui. Jeigu matome, kad lūkesčiai yra per dideli, patariame ir konsultuojame, kaip verta juos pakoreguoti, jog įmonė gautų kandidatą, maksimaliai tinkantį darbui.
Labai svarbu yra įmonės ir potencialaus darbuotojo vertybės. Jei jos nesutampa, visa kita yra beprasmis derinys. Tad šiuo atveju mes tam tikrų klausimų pagalba išsigryniname, kokios yra tikrosios darbdavio ir darbuotojo vertybės. Tada seka kiti svarbūs aspektai: patirtis, rinkos suvokimas, noras tobulėti, uždarbio klausimai, motyvacinis paketas ir kita.

Atrenkant vadovus svarbu vadovo vadovavimo stilius, turima, sukaupta ekspertinė patirtis, metodai kaip dirba konkretus vadovas, vadovo puoselėjamos vertybės, psichologinis vadovo portretas. Taipogi įtin svarbu kokie bus keliami tikslai vadovui, bei kokia padėtis įmonėje: kitaip tariant ar ieškoma vadovo kuris išlaikytų esamus rezultatus, ar vadovo kuris augintų rinką, ar pokyčių suvaldymo vadovo. Tai labai svarbus kriterijus, leidžiantis atsegmentuoti tinkamus vadovus konkrečiai vadovavimo pozicijai.
Kadangi įvairiose įmonėse tiek vadovavime tiek pardavimuose yra nemažai skirtingų komisinių sistemų ir galimybių, patariame tiek darbdaviams, tiek darbuotojams, kaip geriausia būtų nusistatyti komisinių sistemas, kad jos atitiktų rinkos situaciją.
Dažniausiai vyraujančios pardavimų vadybininkų komisinių sistemos yra šios:

  • Dirbama pagal patentą (individualią veiklą), tačiau mokami itin patrauklūs procentai už pardavimus. Tokia sistema patraukli tiems, kurie nenori įsipareigoti konkrečiam darbdaviui arba nori turėti tokią pardavimų veiklą kaip papildomą darbą prie pagrindinio.
  • Dirbama su minimaliu baziniu atlyginimu, tačiau nėra „lubų“ bonusams, kuriuos gali užsidirbti darbuotojas. Dirbama labiau su esamais klientais. Pagrindinis privalumas – uždirbti galima daug, jeigu daug parduodama. Dažniausiai pagal tokias komisinių sistemas dirba “pradedantieji” kurie išmoksta pardavimų meno ir tuo pačiu gali užsidirbti.
  • Dirbama su 600-1000 Eur. baziniu atlyginimu ir tam tikrais procentais arba sumine išraiška už rezultatus. Dažnai ši komisinių sistema yra riboto uždarbio. Reikalinga vidutinė patirtis pardavimuose. Dažniau dirbama su naujais klientais, tačiau galimas ir klientų miksas.
  • Dirbama su 1000-2000Eur atlygiu ar net didesniu baziniu atlyginimu ir procentais už rezultatus. Šios sąlygos paprastai būna siūlomos tiems, kas dirba su naujais klientais arba su eksporto rinkomis. Reikalinga gan didelė (ekspertinė) patirtis pardavimuose.

Žinoma, yra ir daugiau skirtingų komisinių sistemų, tad kiekvienu atveju esant poreikiui atliekame rinkos analizę ir patariame, kokią komisinių sistemą siūlyti darbuotojui tam, kad pritraukti tinkamą kandidatą į įmonę.

Didžiausią dėmesį skiriame galvų medžioklės (headhuntingo) sprendimams. Šių sprendimų dėka galime pasiūlyti išgrynintus ir labiausiai tinkamus kandidatus pagal konkrečios įmonės poreikius. Dažnai mūsų skelbimų nepamatysite viešai. Tik dalis skelbimų yra viešinama mūsų tinklalapyje ar mūsų Facebook, Linkedin puslapiuose. Esant poreikiui to dėka užtikriname visišką pozicijos ar įmonės konfidencialumą iki konkretaus etapo susitinkant su kandidatais kai jau galima įvardinti kokiai įmonei ieškomas konkretus profesionalas: direktorius, vadovas, projektų vadovas, vadybininkas ar pan.

Susisiekite su mumis ir mes pasiūlysime Jums labiausiai tinkamus personalo atrankos sprendimus kurie bus paremti galvų medžioke (headhuntingu). Garantuojame profesionalumą ir kandidatus kurie bus pasiruošę dirbti Jūsų įmonės labui.

Top

Voodoosales Lyderystė

Įsivaizduokite idealią savo dieną: Jūs ateinate į darbą ir Jums nereikia žiūrėti, kaip Jūsų komandos vykdo iškeltus pardavimų tikslus.